Všeobecné
obchodné podmienky
Zmluvné
strany
Predávajúci:
Renáta
Jacková - KOVOPLAST,
mail: {obchod@kovoplastrj.sk},
tel.: 056/6686 476, IČO: 44 388 713,
IČ
DPH: SK1049019741, Zapísaná
v živnostenskom registri Okresného úradu Trebišov.
Číslo živnostenského registra: 870-12696
Číslo živnostenského registra: 870-12696
Adresa
bydliska Renáty Jackovej: Nová 136/85, 07801 Veľké Ozorovce,
Slovenská republika (ďalej ako „Predávajúca“)
je
fyzická osoba oprávnená na podnikanie, ktorej činnosť podlieha
dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie, Inšpektorátu Slovenskej
obchodnej inšpekcie pre Košický kraj, Vrátna 3, P. O. BOX
A-35, 040 65 Košice 1
Prevádzka:
Renáta Jacková – KOVOPLAST, Obchodná 178, 07801 Sečovce, tel.:
056/ 6686 476.
kupujúci:
Kupujúcim môže byť každá fyzická alebo právnická osoba,
živnostník.
Všeobecné
ustanovenia
Rozsah
platnosti
Obchodné
podmienky definujú základné práva a povinnosti v obchodnom styku
medzi kupujúcim a predávajúcim na internetovej
stránke www.kovoplastrj.sk
Spôsob
objednávania tovaru
Objednávka
K
objednávaniu tovaru môže kupujúci využiť jeden z nasledujúcich
spôsobov:
-
vyplnenie on-line formulára na
www.kovoplastrj.sk
-
elektronickú poštu na adrese: obchod@kovoplastrj.sk
-
písomne zaslaním poštou na adresu : Renáta Jacková –
KOVOPLAST, Obchodná 178, 07801 Sečovce.
-
telefonicky na tel. čísle: 056/ 6686 476
Objednávka
musí obsahovo spĺňať tieto základné náležitosti:
-
údaje kupujúceho - meno a priezvisko, názov firmy a sídlo, miesto
podnikania alebo bydlisko kupujúceho; IČO a IČ DPH kupujúceho,
pokiaľ je registrovaný ako plátca DPH a prevádzkuje
podnikateľskú činnosť; údaje o registrácii na OR, resp. č. ŽL,
telefón, fax a e-mail kupujúceho
-
kód / názov produktu, ktorý jednoznačne určuje predmet
objednávky
-
množstvo požadovaného tovaru
-
termín dodania tovaru
-
spôsob prepravy
-
presnú adresu pre dodanie tovaru
Minimálna
výška objednávky (hodnota objednaného tovaru) koncovým
zákazníkom musí byť 10,- € s DPH.
Všetky
objednávky podané cez hore uvedený internetový obchod sú
považované za záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci
potvrdzuje zoznámenie sa s týmito obchodnými podmienkami a
potvrdzuje, že s nimi súhlasí.
Kupujúci
je povinný:
-
prevziať zakúpený alebo objednaný tovar
-
zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote
splatnosti, vrátane nákladov na doručenie tovaru
-
potvrdiť doručujúcemu prevzatie tovaru svojím podpisom
Kupujúci
má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste
dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.
Kupujúci berie na vedomie informáciu zverejnenú na internetovej stránke predávajúceho o dostupnosti tovaru ako všeobecne orientačnú.
Kupujúci môže objednaný tovar prevziať osobne na adrese prevádzky v Myjave alebo, po vzájomnej dohode s predávajúcim, na inej prevádzke s dodatočným určením adresy.
Kupujúcemu môže byť tovar doručený zmluvnou prepravou.
Zrušenie
objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci
môže zrušiť objednávku kedykoľvek pred jej záväzným
potvrdením a to telefonicky alebo e-mailom. V prípade, že zákazník
stornuje objednávku po jej záväznom potvrdení, ale ešte pred
dodaním tovaru, hoci ešte neuplynula dodacia lehota, predávajúci
si vyhradzuje právo odpočítať si preukázané náklady, spojené
s vybavovaním tejto objednávky vo výške 10% z jeho ceny.
Zrušenie
objednávky zo strany predávajúceho
Daná
objednávka nebola záväzne potvrdená (kupujúci napr. neodpovedá
na e-mail, nie je možné sa sním spojiť telefonicky ...)
Objednaný
tovar alebo jeho časť sa už nevyrába, dodávateľ ho nemôže z
iných dôvodov dodať, alebo sa neprimerane výrazným spôsobom
zmenila cena dodávaného tovaru. V takýchto prípadoch bezodkladne
predávajúci vyzve kupujúceho, aby doriešil a dohodol s ním ďalší
postup. Ak kupujúci zaplatil časť, alebo celú sumu za tovar, a
nie je možné ho dodať, bude táto suma vrátená kupujúcemu.
Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil
pri platbe. Z vrátenej čiastky bude odpočítaný prípadný
poplatok vyplývajúci z použitého spôsobu úhrady.
Odstúpenie
od kúpnej zmluvy
Podľa
Zák.č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku
alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho
a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 7, máte právo
odstúpiť od takto uzatvorenej zmluvy bez udania dôvodu do 14
kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci svoje právo
odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese Renáta Jacková –
KOVOPLAST, Obchodná 178, 07801 Sečovce, tel.: 056 /6684 476, alebo
e-mailom {obchod@kovoplastrj.sk}.
Vzor odstúpenia od zmluvy nižšie. Tovar, ktorý sa vracia nesmie
javiť známky používania, musí byť s kompletným príslušenstvom
vrátane záručného listu, návodu atď., musí byť nepoškodený
a kupujúci ho zasiela spolu s dokladom o kúpe. Tovar ktorý vracia
kupujúci je vhodné posielať doporučene a poistený, avšak nie na
dobierku.
Po
odstúpení od zmluvy predávajúci vráti všetky platby, ktoré
kupujúci uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu
cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru. To sa nevzťahuje na
dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia,
ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý predávajúci
ponúka. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu,
najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy bude predávajúcemu doručené
oznámenie o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená
rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri platbe, ak ten
výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby. Z vrátenej čiastky
bude odpočítaný prípadný poplatok vyplývajúci z použitého
spôsobu úhrady. Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu
uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu
predávajúceho alebo po predložení dokladu preukazujúceho
zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.
Kupujúci
vracia tovar výhradne na svoje náklady!
Tovar
vyrobený alebo objednaný na mieru podľa požiadavky kupujúceho
nie
je možné vrátiť!
VZOROVÝ
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte
a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť
od zmluvy)
Komu:
Renáta Jacková – KOVOPLAST, Obchodná 178, 07801 Sečovce, tel.:
056 / 6686 476 mail: obchod@kovoplastrj.sk
Týmto
oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar
..............................................................
Dátum
objednania/dátum dodania tovaru
................................................
Meno
a priezvisko spotrebiteľa
.................................................................
Adresa
spotrebiteľa
...................................................................................
Podpis
spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)
..........................................
Dátum
...................................
Vrátenie
tovaru pre obchodných partnerov
Pre
obchodných partnerov platí kúpna zmluva uzavretá podľa
obchodného zákonníka a naša firma neakceptuje vrátenie tovaru
inou cestou ako formou riadnej reklamácie, pokiaľ nie je inak
dojednané inak.
Daňový
doklad
Ku
každej dodávke tovaru vystaví predávajúci daňový doklad
faktúru, ktorá bude priložená v tovare, alebo po doručení
tovaru bude zaslaná poštou, alebo zaslaná v elektronickej
podobe elektronickou poštou. Doklad starostlivo uschovajte, musí
byť predložený pri prípadnej reklamácii.
Platobné podmienky
Cena
tovaru
Cena
tovaru sa riadi aktuálnym maloobchodným, alebo veľkoobchodným
cenníkom platným v čase potvrdenia objednávky. Pri množstevných
odberoch sa predávajúci môže dohodnúť s kupujúcim na osobitých
cenových a platobných podmienkach.
Forma
platby
-
v hotovosti
-
dobierka cez Slovenskú poštu
-
dobierka cez kuriérsku spoločnosť
-
bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho. Bezhotovostný
prevod môže byť zrealizovaný na základe zálohovej faktúry -
vopred na
základe záväznej objednávky alebo faktúry. Pri úhrade na základe zálohovej faktúry je tovar expedovaný až po pripísaní čiastky na účet
predávajúceho.
základe záväznej objednávky alebo faktúry. Pri úhrade na základe zálohovej faktúry je tovar expedovaný až po pripísaní čiastky na účet
predávajúceho.
Doprava,
odovzdanie a prevzatie tovaru
-
osobný odber v priestoroch predávajúceho na adrese : Renáta
Jacková – KOVOPLAST, Obchodná 178,
07801
Sečovce
-
prepravnou (kuriérskou) spoločnosťou alebo Slovenskou poštou, pri
zasielaní tovaru hradí prepravné náklady kupujúci, ak nie je
uvedené inak. Pre
zaslanie tovaru, musí hodnota objednaného tovaru byť
minimálne 10,- € s DPH.
-
prepravnou spoločnosťou.
Predávajúci
si vyhradzuje právo rozhodnúť o zmene objednaného spôsobu
prepravy ak to vyžaduje charakter (tovar s vysokou mierou rizika
poškodenia pri preprave) alebo množstvo objednaného tovaru.
Dodacie
lehoty
-
Aktuálne dostupný tovar preberaný osobne si kupujúci prevezme
ihneď po uhradení hodnoty tovaru.
-
Pri odbere tovaru prepravnou (kuriérskou) spoločnosťou alebo
Slovenskou poštou, je tento zasielaný do troch pracovných dní po
záväznom objednaní, prípadne podľa vzájomného
dohovoru. K tomuto času sa pripočítava čas potrebný na doručenie
tovaru kuriérskou spoločnosťou a to 24 hodín. V prípade
Slovenskej pošty podľa ich podacích podmienok.
Nadobudnutie
tovaru
-
Pri osobnom prevzatí tovaru kupujúci obdrží doklad o nadobudnutí
tovaru (faktúru, príjmový pokladničný doklad, prípadne dodací
list a záručný list) k prevzatému tovaru.
-
V prípade zaslania tovaru prepravnou spoločnosťou bude priložená
faktúra, ktorá zároveň slúži ako dodací list spolu s tovarom.
-
Tovar sa považuje za dodaný, okamihom prevzatia kupujúcim, resp.
okamihom jeho prevzatia prepravnou spoločnosťou.
-
Akékoľvek nedostatky alebo neúplnosť dokumentov je kupujúci
povinný oznámiť ihneď pri preberaní tovaru, inak sa považuje
tovar za riadne dodaný.
-
Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia.
Dopravné
podmienky
-
Pri prevzatí zásielky od prepravnej spoločnosti je zákazník
povinný prekontrolovať stav zásielky (počet a neporušenosť
balíkov atď.) a má právo odmietnuť prevzatie neúplnej, alebo
poškodenej zásielky.
-
V prípade, že neúplnú alebo poškodenú zásielku prevezme je
povinný túto skutočnosť ihneď telefonicky oznámiť
predávajúcemu na telefónne číslo: 056 / 6686 476. Spísať
s dopravcom zápis o škode a tento zápis do 24 hodín zaslať
e-mailom na adresu: obchod@kovoplastrj.sk
-
Skrytý nedostatok zásielky je zákazník povinný oznámiť
predajcovi bez odkladu, najneskôr však do jedného dňa od dátumu
prevzatia zásielky v zmysle reklamačných pokynov predávajúceho.
-
Kupujúci musí tovar v rámci reklamácie predávajúcemu predložiť
v pôvodnom obale.
-
K cene tovaru zasielaného poštou alebo kuriérskou službou je
účtované prepravné pokiaľ nie je uvedené inak.
Cena
dopravy:
-
Cena dopravy je stanovená na 5
Eur s DPH,
táto cena sa
líší od ceny objednávky (od
50
Eur je cena 3 Eur s DPH, nad 80
Eur je cena zdarma)
a hmotnosti objednávky ( do
30kg platia podmienky podľa ceny objednávky, nad 30kg je cena
stanovená individuálne).
Ostatné
ujednania
Kupujúci
berie na vedomie a súhlasí, že práva a povinnosti medzi
predávajúcim a kupujúcim sa okrem týchto obchodných podmienok
riadia obchodnými podmienkami predávajúceho. Postup pri uplatnení
nároku z chýb tovaru (reklamácie) je daný reklamačným poriadkom
predávajúceho, ktorý je k dispozícii rovnako v sídle
predávajúceho alebo na jeho internetových stránkach. Kupujúci
prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito
obchodnými podmienkami, obchodnými podmienkami predávajúceho a
reklamačným poriadkom predávajúceho a že s týmito súhlasí.
Ochrana
osobných údajov
Renáta
Jacková - KOVOPLAST v súlade s nariadením EP a R EÚ
2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných
údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov „GDPR“,
ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie
o ochrane údajov) a so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane
osobných údajov v platnom znení, spracúva osobne údaje
zákazníkov podľa sekcie dolu na našej webovej stránke "
Ochrana osobných údajov".
Zaverečné
ustanovenia
-
Predávajúci má výhradné právo tieto obchodné podmienky dopĺňať
a meniť, na zmenu musí však kupujúceho včas upozorniť.
-
Vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia
príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne
záväznými a právnymi predpismi v Slovenskej republike.
-
Kupujúci prevzatím tovaru od predávajúceho prijíma a súhlasí s
vyššie uvedenými obchodnými podmienkami včítane postupu pri
riešení reklamácii, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto
obchodných podmienok .
Renáta
Jacková – KOVOPLAST, majiteľka.
Riešenie
reklamácií
Pri
riešení reklamácií treba postupovať v zmysle § 620 a nasl.
Občianskeho zákonníka.
Predávajúci
zodpovedá za vady tovaru. Kupujúci je povinný reklamáciu
bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného
poriadku písomne, alebo emailom na {obchod@kovoplastrj.sk} zaslaním
vyplneného reklamačného formulára. Reklamačný poriadok sa
vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme
elektronického obchodu na internetovej stránke
{www.kovoplastrj.sk}. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný
pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané
iné záručné podmienky. Kupujúci odoslaním objednávky
predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach
a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno
reklamáciu uplatniť a vykonať záručnú opravu. Každá oprávnená
reklamácia v záručnej dobe je bezplatná. Pri uplatnení záruky
sa riaďte týmto zverejneným reklamačným poriadkom, prípadne nás
kontaktujte telefonicky pre podanie vysvetlenia.
Preberanie
tovaru a postup reklamácie
Kupujúci
je povinný vykonať kompletnú prehliadku tovaru pri prevzatí alebo
po prevzatí tovaru vždy za prítomnosti doručujúceho
vodiča-kuriéra aj v prípade, že obal tovaru je nepoškodený a v
prípade akéhokoľvek poškodenia toto poškodenie bezpodmienečne
uviesť do zápisu o prevzatí zásielky alebo zásielku neprevziať
z dôvodu jej poškodenia! Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť
nároky z nedostatkov zistených pri tejto prehliadke, len keď
preukáže, že tieto škody mal doručovaný tovar už v čase
prevzatia tovaru.
Ak
došlo k poškodeniu tovaru v priebehu prepravy, zodpovednosť nesie
dopravca, nie predávajúci (neplatí ak predávajúci je zároveň
dopravca) – všetok tovar je riadne poistený. Riziko vzniku škody
na tovare prechádza z predávajúceho na kupujúceho v okamžiku,
keď zásielka bola prevzatá kupujúcim. V prípade poškodenia
doručovaného tovaru spíšte s vodičom prepravy záznam o
poškodení zásielky alebo zásielku neprevezmete z dôvodu jej
poškodenia a ihneď nás kontaktujte. Za nedostatky, ako poškodenie
tovaru spôsobené počas prepravy, ktoré boli zistené po prevzatí
zásielky a v neprítomnosti doručujúceho vodiča dodávateľa
alebo prepravcu nezodpovedáme. Ak zistíte vadu výrobku alebo
poškodenie doručovaného tovaru spôsobené prepravou, bezodkladne
nás kontaktujte na tel. č.: 056 / 6686 476 alebo e-mail:
{obchod@kovoplastrj.sk} a súčasne nám zašlite vyplnený
reklamačný formulár + fotodokumentáciu vady výrobku.
Ak
zistíte poškodenie, ktoré nebolo spôsobené prepravou,
bezodkladne nás kontaktujte.
Pri
osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah a stav
balenia okamžite na našej prevádzke, na dodatočné reklamácie
nebude braný zreteľ.
Reklamačné
konanie
Kupujúci
je povinný presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamovaný
tovar doručí kupujúci na svoje náklady predávajúcemu, tovar
zasielajte poistený avšak nie na dobierku. Kupujúci sa povinne o
vhodnom spôsobe doručenia reklamovaného tovaru dohodne s
predávajúcim. Podľa § 598 OZ má kupujúci právo na úhradu
nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením
reklamácie. Pre uplatnenie tohto práva nám doručte originálny
doklad o platbe.
Kupujúci
má právo uplatniť si reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom
tovaru na vykonávanie záručných opráv (autorizovaný servis).
Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, ak
predávajúci alebo určená tretia osoba neurčí inak (napr.
dopraviť tovar priamo určenej osobe, alebo sa závada odstráni
priamo u zákazníka).
Adresa
na doručenia reklamovaného tovaru je: Renáta Jacková –
KOVOPLAST, Obchodná 178, 07801 Sečovce.
Nárok
na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
-
Nepredložením dokladu o zaplatení, nutného príslušenstva tovaru.
-
Neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.
-
V prípade, že k chybe na tovare došlo mechanickým poškodením
výrobku, v dôsledku bežného opotrebenia veci. Bežné
opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie
nie je považované za vadu.
-
Uplynutím záručnej doby tovaru.
-
Mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim.
-
Prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
-
Neodborným zásahom, ak bol prevedený zásah do výrobku inou než
oprávnenou osobou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
-
Poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či
atmosférickou elektrinou, živelnou pohromou alebo iným zásahom
vyššej moci.
Záručná
doba:
Pre
všetok tovar platí zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ
výrobca neuvádza inak. Záručná doba začína plynúť dňom
prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade že dôjde pri reklamácii k
výmene tovaru, záručná doba na nový tovar začína plynúť
znova dňom prevzatia tovaru. Ak dôjde k výmene súčiastky, na
ktorú bola poskytnutá záruka, záručná doba začne plynúť dňom
prevzatia súčiastky. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú
kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy
tovaru.
Práva a povinnosti:
Kupujúci
má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená do 30 dní. V
prípade, že predávajúci túto lehotu nedodrží, má kupujúci
právo požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí podľa §-u
623 OZ.
Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia kupujúceho a to tak, že predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo predávajúci vadný tovar vymení.
Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia kupujúceho a to tak, že predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo predávajúci vadný tovar vymení.
Pokiaľ
sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viackrát
opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych
odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar
riadne užívaný ako bez vady, predávajúci v závislosti od
rozhodnutia kupujúceho vymení tovar za tovar iný funkčný
rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo v prípade,
že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví
reklamáciu vystavením dobropisu za vadný tovar.
Pre
účely reklamácie sa za viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu
považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dvakrát. Pre
účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných
vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád
súčasne.
Renáta Jacková – KOVOPLAST, Obchodná 178, 07801 Sečovce. Tel.: 056 6686 476, mail: obchod@kovoplastrj.sk
REKLAMAČNÝ
PROTOKOL
Zákazník:
meno, adresa a tel. kontakt:
............................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
Montáž
výrobku vykonal: meno, adresa a tel.kontakt:
.................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
Dátum
vyplnenia reklamačného protokolu:
.............................................
Číslo
a názov výrobku, dátum predaja Počet
ks Presný popis vady
výrobku
Vyjadrenie výrobcu alebo servisu - riešenie
Dátum
prijatia reklamácie:
............................
Dátum vybavenia reklamácie: ...................................
..................................................................
reklamačný
technik: KOVOPLAST. ………………….
Príloha:
kópie dokladov o zakúpení výrobkov